Des del blog corporatiu d’una de les immobiliàries amb més importants a Catalunya amb més de 65 anys d’experiència, dos membres de Femcat i ponents del programa Escola i Empresa reflexionen sobre la seva experiència durant aquest anys davant els alumnes de secundària a Catalunya:

Guifré Homedes:

“Jo em vaig decidir a participar-hi per dos motius diferents, un totalment personal i que és que és tot un repte “enfrontar-se” a un públic tan diferent al que estem habituats en el nostre dia a dia i, per altra banda, perquè és una oportunitat per explicar de primera mà com funcionen les empreses i que els empresaris són gent normal i corrent”, explica Guifré Homedes. També destaca com els alumnes el sorprenen cada vegada més: “a vegades tenim una visió despreocupada dels joves però en aquest temps m’he trobat alumnes molt interessats i que fan reflexions molt més ponderades del que semblaria a priori”.

Imma Amat:

“trobo que hi ha un buit. Hi ha una idea dels empresaris per part dels estudiants molt enfocada a les grans empreses, quan en el nostre país la majoria son PIMES. També hi ha com una confusió entre els termes emprenedor i empresari, que s’expressen com antagònics però es necessiten l’un a l’altre”. Una idea molt propera a l’objectiu del programa “Empresa i escola”, que intenta acostar el món de l’empresa als estudiant i fer-los veure que no són dos mons totalment allunyats, sinó tot al contrari, són dos mons totalment enxarxats l’un amb l’altre.

“Per mi l’experiència és molt gratificant”, declara la co-directora d’Amat, “ha estat una experiència positiva, en molts instituts i escoles

Saga-familiar-Amat_noms

Col.laboradors