EiE - aniversari 10 anys

Benvolguts professors, Benvolgudes professores,

En primer lloc, us volem traslladar el nostre desig que ni vosaltres ni les vostres famílies estigueu directament afectats pel coronavirus i les nostres més sinceres mostres d’afecte.

També volem aprofitar per agrair a tota la comunitat educativa l’enorme esforç que esteu realitzant per mantenir les classes a distància amb totes les dificultats que sabem que això comporta. Com a ciutadans, i pares també, el nostre reconeixement per la tasca que realitzeu.

En moments de crisi, la cohesió social esdevé més important que mai. Seguim compromesos amb acostar l’empresa als alumnes i amb escoltar-los, mantenir el diàleg i millorar les habilitats per posar-nos al lloc de l’altre. El programa Escola i Empresa continua al vostre costat, compteu amb el nostre compromís present i futur. Una vegada finalitzi aquesta situació, que ho farà, tornarem a reprendre amb força aquest projecte pel qual apostem des de fa ja 10 anys.

D’aquí a unes setmanes, en funció de l’evolució dels esdeveniments, tornarem a contactar-vos. Esperem tenir de nou la possibilitat de col·laborar amb vosaltres.

Per a més informació contacteu amb
escolaiempresa@femcat.cat