Com cada any, el programa Emprendre amb Valors fa la seva aparició al novembre.

Aprofita aquesta oportunitat per fer protagonista al teu alumnat, i posar en pràctica els valors que són importants al llarg de la vida, tant acadèmica com professional: responsabilitat social, iniciativa, constància, ètica professional, flexibilitat o compromís.

Si el curs passat et vas quedar amb ganes de participar i/o de presentar els projectes de l’alumnat, no ho dubtis i fes ja la inscripció a la primera conferència!

El dia 23 de novembre podreu assistir a la primera conferència inspiradora, presentar els vostres projectes o, simplement, participar amb preguntes a les joves convidades.

Podeu reservar la vostra plaça i consultar la informació completa en aquest lligam.

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa FXSTREET InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Diputació Lleida Ajuntament Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial