La directora general de FemCAT, Teresa Navarro, ha participat avui a la taula rodona sobre innovació a l’educació de la jornada “Innovar o morir” organitzada pel diari Ara amb col·laboració amb El Bulli Foundation.
Navarro ha parlat del programa Escola i Empresa, creat fa 9 anys per FemCAT i que serveix perquè molts alumnes de quart d’ESO i primer de Batxillerat tinguin una primera aproximació al món empresarial.
A part de Navarro, a la taula rodona hi han exposat els seus punts de vista Pablo Gonzalo, responsable del programa Escuelas Creativas de Telefónica; Javier Peña, director general d’Elisava; i Boris Mir, director adjunt d’Escola Nova 21. L’acte ha estat moderat pel director adjunt de l’ARA, Ignasi Aragai.