EiE - aniversari 10 anys

Novetats d’Escola i Empresa

Benvolgut, benvolguda,

En primer lloc, esperem que estiguis bé i que la teva activitat empresarial vagi el millor possible davant d’aquesta llarga situació d’excepcionalitat que estem vivint a causa de la Covid-19. Compartim les preocupacions de tots i totes.

Avui, la nostra comunicació és específicament per informar-te de les novetats del programa Escola i Empresa. Creiem que aquest és un moment crucial per explicar quin és el rol de l’empresa i la persona empresària a la roda de l’economia, ja que la pandèmia ha fet aflorar la seva importància, tant en la generació de llocs de treball com per fer possible que  productes i serveis arribin a la població.

És per això que durant aquests mesos hem estat treballant per poder oferir als centres educatius a més de l’opció presencial, una nova opció virtual que ens permeti mantenir l’activitat malgrat la incidència del coronavirus i arribar a un nombre més gran d’alumnes. La versió online consta de 3 parts:

• Una part inicial que inclou un material atractiu (una combinació d’animacions,  vídeos i preguntes) de caràcter reflexiu i també motivador pels alumnes que ho treballaran de forma individual.
  • Una  part central on el ponent es connectarà “en directe” amb el centre educatiu mitjançant la plataforma de Zoom per establir un diàleg amb els alumnes sobre la seva vivència personal i el lloc de la seva empresa a la societat.
  • Finalment, una darrera part online sobre les habilitats d’una persona empresària perquè  el professor ho treballi  amb els seus alumnes (sense la presència del ponent).

T’avancem que les videoconferències (la part on intervé el ponent) tindran una durada d’uns 30 minuts. Recomanem una primera intervenció inicial de presentació i explicació i després obrir un torn de debat. Els ponents rebran, pel seu coneixement, tot el material enregistrat amb el que treballaran els alumnes i faran una petita formació de suport sobre com organitzar la seva intervenció. Et comentem també que la primera part treballada pels alumnes ha estat dissenyada per generar reflexió i preguntes que els alumnes podran traslladar a la persona ponent a la part de la xerrada.

Un cop repassada tota aquesta informació, esperem poder seguir comptant amb tu, ara més que mai. Si us plau, indica’ns, en el cas d’estar interessat/da, la teva disponibilitat per al curs 2020-2021:

• Modalitat presencial (quan sigui possible) amb assistència al centre docent.
  • Aportar el teu testimoni personal a la modalitat online.
  • Totes dues opcions.

Pots indicar-nos la teva disponibilitat aquí.

Com ja saps, el programa Escola i Empresa  va començar fa ja 10 anys i és una iniciativa molt ben valorada pels centres educatius i també molt enriquidora pels nostres ponents. Compatim en aquesta comunicació un vídeo amb les opinions d’alguns d’ells i elles del que en podeu fer difusió:

Restem pendents de la teva resposta i agraïm per avançat la teva col·laboració.

Programa Escola i Empresa