El passat 28 de novembre va tenir lloc al Palau de la Música Catalana el lliurament del premi Ignasi Pujol, organitzat pel diari Ara, al foment de l’emprenedoria, premi que va rebre Femcat per la tasca realitzada amb el programa Escola i Empresa. L’acte es va fer coincidint amb el 4t anniversari del naixement del diari i va comptar amb la presència del President de la Generalitat Artur Mas, diversos consellers i altres personalitats destacades del món de la cultura i l’emprenedoria a Catalunya.

El premi va ser recollit pel president de Femcat, Miquel Martí, en nom de tots aquells que han participat al programa. Des d’aquí volem fer també extensible el premi a tots aquelles escoles, alumnes i professors que hi han participat al llarg d’aquests anys, fins ara, més de 300 escoles i prop de 38.000 alumnes en tot el territori català. Aquí podeu llegir la notícia sobre l’entrega del premi: