EiE - aniversari 10 anys

Novetats d’Escola i Empresa

Benvolguts professors, Benvolgudes professores,

Des del Programa Escola i Empresa esperem que estigueu bé. Contactem amb vosaltres per posar-vos al dia de la nostra planificació de feina respecte al proper curs 2020-2021. Com sabeu, el tancament dels centres educatius al març va fer suspendre les sessions del nostre programa. Aquesta situació ens va portar a treballar ràpidament en una alternativa virtual que permetés poder mantenir l’activitat amb vosaltres sigui quin sigui l’escenari derivat de la Covid-19 a partir del mes de setembre. És per això, que ja podem explicar-vos i posar a la vostra disposició les dues modalitats de treball del programa que no són excloents, la virtual i la presencial.

Ambdues modalitats seguiran perseguint els mateixos objectius: aconseguir un impacte positiu i engrescador que ajudi a visualitzar el rol de les persones a l’empresa i el paper de l’empresa a la societat. Pels qui no coneixeu el programa, aprofitem per presentar-vos un vídeo en el que es poden veure les dinàmiques d’una classe presencial i diferents opinions:

Pel que fa a la nova part virtual, la sessió constarà de tres parts:
  • Una part inicial (que us enviarem en un format molt intuïtiu) on els alumnes la podran treballar individualment recorrent continguts més reflexius sobre la importància de l’empresa a la societat. Hem dotat aquesta part d’un material atractiu (una combinació d’animacions,  vídeos i preguntes) que resulti motivadora pels alumnes.
  • Una  part central on ens connectarem “en directe” durant uns 30 minuts aproximadament, mitjançant la plataforma Zoom amb el nostre ponent on s’establirà un diàleg amb els alumnes sobre la seva vivència personal i el lloc de la seva empresa a la societat.
  • Finalment, una darrera part online sobre les habilitats d’una persona empresària, que si els docents ho considereu oportú, els alumnes podrien debatre entre ells a l’aula i ampliar així el coneixement de les habilitats iniciada en el diàleg amb el ponent.

Tots els materials didàctics interactius, els de la part inicial i final, ens els podreu demanar i consultar sempre que vulgueu tot i escollir la modalitat de la sessió presencial. El programa virtual tampoc suposa cap cost pels centres i estarà disponible a finals de setembre.

Us recordem que el formulari d’inscripció (tant presencial com online) ja està habilitat al web del programa (aquí).

Restem a l’espera de les vostres notícies i esperem que la nostra proposta us resulti d’interès.

Una abraçada,

Programa Escola i Empresa

AIJEC ASCEF Barcelona Activa Barcelona Global Cambra de Terrassa Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Global Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial