EiE - aniversari 10 anys

Seguim al vostre costat

Benvolguts professors, Benvolgudes professores,

En aquests dies, el programa Escola i Empresa vol estar al vostre costat, conscients dels reptes que la pandèmia ha provocat en l’àmbit educatiu. Probablement, al setembre arrencarà una de les tornades a classe més complicades de les darreres dècades. Sabem les dificultats que comporta donar resposta a aquesta “nova normalitat” i us escoltem atentament quan molts de vosaltres ens dieu que l’evolució de l’ecosistema educatiu a partir d’aquesta crisi és poc previsible.

Sigui quin sigui l’escenari, des de FemCAT, us volem transmetre tot el nostre suport davant d’aquest horitzó i el nostre respecte per la vostra feina. És per això que estem treballant per oferir-vos la possibilitat d’incorporar-vos al programa, si ho desitgeu, en un nou format digital, que conviurà amb el format presencial quan el puguem reprendre, esperem el més aviat possible. Aquesta era una idea que ja teníem prevista i que hem accelerat davant la situació actual.

Esperem que continueu pensant que el programa Escola i Empresa és una proposta de valor amb l’objectiu d’ajudar als estudiants a entendre una part del món que els envolta, tant amb empatia com amb esperit crític. Com ja sabeu, el nostre programa agrupa més de 160 empresaris i empresàries, que s’han format en una metodologia que els permet explicar d´una forma pràctica als estudiants quin és el paper la seva empresa en la societat i com és el seu dia a dia.

Pensem que aquests temes són ara més importants que mai, ja que les conseqüències econòmiques de la pandèmia han fet que molts joves hagin pogut comprovar que si les empreses s’aturen, la societat també ho fa i que per disposar de les coses que necessiten cal que algú les faci, les distribueixi i les comercialitzi.

El tancament dels centres educatius al març va fer que els centres us enfrontéssiu a noves formes d’ensenyar, per això us volem oferir pel curs 2020-21 dues modalitats de treball que no són excloents:

• Programa Escola i Empresa presencial, quan sigui possible.
  • Programa Escola i Empresa online, amb dues parts: material didàctic interactiu i el testimoni en directe d’un empresari o empresària mitjançant les plataformes de videoconferència que utilitzeu al centre.

Hem habilitat ja el formulari d’inscripció al web del programa (aquí): el vostre interès per una i altra modalitat ens ajudarà a planificar el nou curs. Totes dues modalitats seguiran oferint-se sense cost per al centre.

Esperem que us sentiu acompanyats i acompanyades per nosaltres en un moment en el que tots ens trobem afectats per la situació i en el que som conscients que, més que mai, és important motivar els alumnes, no només perquè adquireixin coneixements, sinó perquè sàpiguen aplicar-los a la vida real. Compteu amb nosaltres en aquest camí.

Una forta abraçada,

Programa Escola i Empresa