Els alumnes de Cicles Formatius del centre ETP Xavier han rebut la visita d’Escola i Empresa per fer una sessió de les xerrades, avui ha estat Jordi Collderram qui s’ha encarregat de dirigir-la. Collderram és el Director de la immobiliària Fincas Cartelina Cinco, una immobiliària amb 10 treballadors que opera a Barcelona i ciutats de l’àrea metropolitana.

La sessió ha estat molt dinàmica gràcies als interessants debats entre el ponent i els alumnes, que han volgut saber algunes de les dinàmiques que afecten el sector, així com els reptes que suposen les dificultats a les que últimament les immobiliàries han hagut d’afrontar els últims temps, la crisi, la pujada de preus, etc.