La història de Barcelona Business Landing, l’empresa fundada per Lluís Lluch, és un exemple del que significa cobrir necessitats que encara no estaven cobertes. BBL és una consultora que es dedica a ajudar a empreses asiàtiques, especialment xineses, a posar un peu a l’estat espanyol per començar la seva activitat comercial.

Lluís Lluch, segons les seves pròpies paraules, és un exemple estrany com a emprenedor, ja que va començar tard respecte a la majoria d’emprenedors a iniciar el seu projecte, després de passar prop de 15 anys treballant en d’altres empreses. Per aquest motiu ha recordat als alumnes de l’IES Esteve Terrades que no hi ha un moment marcat per començar a empendre, compta més la oportunitat detectada i les ganes de dur-la a terme, que no pas l’edat. I si aquesta oportunitat es treballa amb passió les possibilitats que tingui èxit augmenten exponencialment.

Per Lluch el fet de formar-se de manera constant és de les coses més importants, ja que els treballadors avui dia necessiten adaptar les seves capacitats als canvis cada vegada més ràpids que experimenta la societat, i ha recomentat als alumnes que, a banda d’apendre tots els idiomes que puguin, no deixin mai de formar-se.

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Global Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial