Aquest novembre calurós ha començat amb una sessió del director d’EQSI, Jordi Solà, a l’Escola Arrels Esperança, per alumnes de quasi 70 alumnes de 4t d’ESO del centre. EQSI és una PIME dedicada al món de l’automoció; crea maquinària per les empreses automobolístiques com poden ser BMW o Mini.

Solà ha explicat la seva trajectòria als alumnes i com va esdevenir empresari tard als 40 anys, en comparació a altres que comencen més joves. El seu coneixement del món dels cotxes li va permetre començar la seva aventura empresarial i ensortor-se’n en plena crisi. Un dels pilars per Solà és oferir la màxima qualitat i garanties als seus clients, cosa que veu determinant per poder sobreviure en un mercat tant competitiu com el d’avui.

Empreses i Entitats Col·laboradores

Infraplan

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa FXSTREET InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Diputació Lleida Ajuntament Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial