Escola i Empresa s’ha desplaçat avui a l’escola Betània Patmos per fer dues xerrades pels alumnes de 1r i 2n de batxillerat del centre. La segona xerrada ha estat a càrrec de Jordi Collderam, director de Finques Cartelina Cinco una empresa immobiliària amb oficines a Barcelona i l’Hospitalet.

Collderram ha explicat l’evolució de la seva empresa familiar, i de com en cap moment ell havia pensat posar-s’hi al capdavant. Diverses circumstàncies el van portar a fer-se’n càrrec i portar l’empresa per nous camins, tot assolint nous reptes. Collderram ha volgut així encoratjar als alumnes a que estiguin atents a les oportunitats que es presenten, i que les agafin quan sorgeixin.

Empreses i Entitats Col·laboradores

Infraplan

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa FXSTREET InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Diputació Lleida Ajuntament Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial