Avui ha tingut bloc una jornada maratoniana pel ponent d’Escola i Empresa, que ha fet tres sessions consecutives amb els alumnes de 4t d’ESO i 1r de batxillerat de l’escola Betània Patmos. Jaume Buxó, soci director de la consultora Deloitte i soci de Barcelona Global, ha parlat sobre la seva llarga experiència en el món empresarial. Deloitte és una de les empreses consultores líders al món, amb més d’11.000 treballadors repartits per tots els països on té presència.

Les sessions han estat riques en anècdotes sobre la vida empresarial del senyor Buixó, que els alumnes han aprofitat per fer nombroses preguntes. Buixó ha ressaltat la importància de seguir un camí que ens satisfaci professionalment, a la vegada que seguir-lo amb la màxima honestedat possible.

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Global Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial