L’institut INS Lliçà d’Amunt ha participat en el programa Escola i Empresa, amb el qual FemCat acosta el món de l’empresa als alumnes de gran part del territori català. En aquest ocasió ha estat Joan Font, director del Grup Bonpreu, qui ha impartit la sessió per alumens de Grau Mitjà d’Informàtica. El Grup Bonpreu consta de supermercats i hipermercats a Catalunya, amb més de 4000 treballadors.

Joan Font ha parlat amb franquesa als alumnes, compartint la seva experiència de més de 40 anys al capdavant d’un grup en constant creixement, però ha destacat que l’empresa no és altra cosa que les persones que hi treballen. Per tant, s’ha d’intentar captar el millor equip i més unit possible si es vol prosperar.

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Global Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial