El Centre Acadèmic Comercial Català ha rebut la visita de Núria Sabartés, que debutava avui com a ponent del programa Escola i Empresa, fent dues sessions pels alumnes de Cicles Formatius del centre. Sabartés és la Director del centre esportiu Can Caralleu de Barcelona, on treballen més de 100 persones.

Sabartés ha explicat als alumnes com s’ha desenvolupat la seva carrera professional fins on és ara, i els ha encoratjat a intentar fer el que els motivi. També ha posat l’accent en la importància de tenir un bon equip, que se senti a gust treballant pel projecte.

Empreses i Entitats Col·laboradores

Infraplan

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa FXSTREET InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Diputació Lleida Ajuntament Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial