Escola i Empresa ha iniciat el mes de maig a l’Alt Empordà, concretament al Centre Escolar Empordà. Miquel Boix, soci fundador i gerent de l’empresa GSP S.L, dedicada a la venda de Hadware IBM i Partner del fabricant de software SAP, com a consultors en implantació i desenvolupadors pel seu software, ha mantingut una xerrada amb els alumnes de 4t d’ESO, que han mostrat molt interès en l’experiència personal de l’empresari.

Boix ha explicat la seva visió del món de l’empresa i ha dialogat amb l’alumnat sobre les habilitats i els valors necessaris per emprendre, generant un debat ric amb preguntes molt interessants.