La tercera setmana d’octubre ha començat amb la visita de Manuel Garriga al centre López Vicuña, al barri de l’Eixample de Barcelona. La xerrada ha estat dirigida a alumnes de Cicles Formatius, una especialitat d’aquest centre, que ja fa molts anys que rep xerrades d’Escola i Empresa.

Manuel Garriga és el fundador i director de l’empresa Call2World, una empresa de telefonia centrada a abaratir els costos de trucades a l’estranger per altres empreses. En pocs anys han aconseguit consolidar-se a Espanya i tenen presència a diversos països.

Garriga ha aconseguit fer sorgir un bon debat entre els alumnes amb el seu llenguatge planer i entendor. Una de les coses que ha volgut deixar clares és el poder que tenim tots com a consumidors ja que les eleccions de compra que fem, encara semblin banals, determinen cap a quina direcció anirà una empresa.

Empreses i Entitats Col·laboradores

Infraplan

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa FXSTREET InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Diputació Lleida Ajuntament Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial