Avui en Xavier Ferré Cap de Vendes Nacionals i Internacionals, Màrqueting i Enoturisme del Celler Mas Vicens ha estat l’encarregat de dur a terme una sessió doble del programa Escola i Empresa al centre Mare de Deu del Carme de Tarragona.

Una de les sessions ha anat adreçada als alumnes de 1r i 2n del Grup mixt de cicle formatiu Administratiu i l’altra als alumnes de 1r de Batxillerat i del C.A.S. Un total de 60 alumnes han gaudit del contingut de la sessió, han estat atents i participatius, s’han interessat per les inquietuds i obsessions d’en Xavier , que d’una manera molt propera i entre tots i totes han definit les habilitats que defineixen a un bon emprenedor i han desmitificat la figura de l’empresari. S’han tret conclusions molt profitoses i han sorgit preguntes molt intel•ligents per part dels alumnes, els professors estaven sorpresos de l’alta participació i han sortit contents i encoratjats de les sessions.