El Centre Tècnic Vallès ha rebut avui la visita del Jaume Alsina, Conseller Delegat d’Encofrats Alsina, una empresa familiar dedicada al lloguer de material per la construcció d’encofrats. Encofrats Alsina té presència a més de 20 països a tot el món i actualment compta amb prop de 400 treballadors.

Alsina feia la seva primera xerrada dins el programa Escola i Empresa i ho ha fet amb més de 100 alumnes de cicles formatius del centre. Durant la hora que ha durat la xerrada Alsina ha explicat les particularitats de treballar en una empresa familiar, com ell va començar a implicar-s’hi i les moltes problemàtiques que han sorgit pel camí, sobretot per les crisis que ha patit l’economia.

Empreses i Entitats Col·laboradores

Infraplan

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa FXSTREET InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Diputació Lleida Ajuntament Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial