Raffa Olivier ha visitat un grup d’alumnes del Col·legi La Consolació i ha mostrat en la seva exposició la vessant més humana de l’emprenedoria, posant l’accent en l’autorealització com a camí per poder arribar a desenvolupar el potencial de cadascú. En definitiva, Olivier ha transmès la idea que tothom és capaç d’assolir els objectius que es proposi, i ha elogiat la feina dels i les mestres i referents de la comunitat educativa que acompanyen i ofereixen els recursos perquè els joves alumnes puguin arribar a creure en ells mateixos.

La curiositat dels alumnes en el decurs de la ponència ha contribuït a la generació d’un discurs que ha conclòs, entre d’altres aspectes, que l’entusiasme, la inspiració, l’honestedat i la perseverança suposen fortaleses fonamentals dins el món de l’emprenedoria. Així mateix, l’actitud positiva, la passió per allò que un fa, uns objectius clars i la iniciativa són, segons Olivier, habilitats que sempre juguen a favor de l’emprenedor.

Per la seva banda, l’alumnat s’ha mostrat força receptiu i interessat en la temàtica i, en aquest sentit, ha participat de forma activa al llarg de tota la sessió, compartint amb Olivier la seva visió de l’emprenedoria i aportant algunes qüestions i dubtes. En definitiva, ha estat una sessió força interactiva i molt instructiva.

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Global Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial