Raffa Olivier ha visitat un grup d’alumnes del Col·legi La Consolació i ha mostrat en la seva exposició la vessant més humana de l’emprenedoria, posant l’accent en l’autorealització com a camí per poder arribar a desenvolupar el potencial de cadascú. En definitiva, Olivier ha transmès la idea que tothom és capaç d’assolir els objectius que es proposi, i ha elogiat la feina dels i les mestres i referents de la comunitat educativa que acompanyen i ofereixen els recursos perquè els joves alumnes puguin arribar a creure en ells mateixos.

La curiositat dels alumnes en el decurs de la ponència ha contribuït a la generació d’un discurs que ha conclòs, entre d’altres aspectes, que l’entusiasme, la inspiració, l’honestedat i la perseverança suposen fortaleses fonamentals dins el món de l’emprenedoria. Així mateix, l’actitud positiva, la passió per allò que un fa, uns objectius clars i la iniciativa són, segons Olivier, habilitats que sempre juguen a favor de l’emprenedor.

Per la seva banda, l’alumnat s’ha mostrat força receptiu i interessat en la temàtica i, en aquest sentit, ha participat de forma activa al llarg de tota la sessió, compartint amb Olivier la seva visió de l’emprenedoria i aportant algunes qüestions i dubtes. En definitiva, ha estat una sessió força interactiva i molt instructiva.