El Col.legi Episcopal de Lleida ha rebut avui la visita d’Escola i Empresa, la iniciativa de la fundació FemCat per acostar el món de l’emprenedoria i l’empresa als alumnes de secundària de tot Catalunya. Més de 200 ponents són els encarregats de dur a terme aquestes xerrades de manera desinteressada i en aquesta ocasió ha estat Joan Folguera, director executiu de INTECH3D, un empresa líder en el sector de les impressions 3d.

Folguera ha explicat la seva història com a emprenedor i ha animat a aquells alumnes que tinguin idees que les duguin a terme. Encara que pugui semblar difícil, l’emprenedoria requereix d’unes habilitats que tothom pot treballar. A més, el treball en equip és bàsic, així que si algunes d’aquestes habilitats no es tenen el que s’ha de procurar és crear un bon equip capaç de reunir totes les qualitats necessàries.