Dins el marc del programa Escola i Empresa avui s’ha fet la penúltima sessió del mes de març, a càrrec de Pere Carles, directiu de l’empresa Quadis. Pere Carles, ha impartit una sessió a 55 alumnes de 2n de batxillerat del centre. Quadis és una empresa de venta de vehicles, tant de primera mà com d’ocasió, que té el seu origen als anys 40 a Catalunya.

Pere Carles ha volgut fer veure a l’alumnat que sempre hi ha oportunitats, i que es poden aprofitar quan sorgeixen però també les podem crear nosaltres de les necessitats que té la societat tan canviant en la que vivim.

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Global Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial