El col.legi Natzaret ha rebut la visita de Guifré Homedes. Homeds és el director de l’àrea de Barcelona d’Amat Immobiliària, una empresa familiar de serveis immobiliaris que ja es troba en la tercera generació de la nissaga. Com a particularitat, l’empresa Amat Immobiliària va ser pionera en la incorporació de la dona al mercat de treball, ja que fins als anys 2000 només contractava dones.

Per Homedes, una de les coses més importants és la satisfacció dels seus treballadors, a la vegada que oferir un servei immillorable als clients. La motivació és, igualment, segons el que ha explicat el ponent als alumnes, una característica clau per l’activitat empresarial. Així mateix, és important, dins el sector immobiliari, estar atent als canvis que ràpids a que s’aboca al mercat per poder respondre amb rapidesa.

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Global Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial