El col·legi Pompeu Fabra situat al carrer Sant Dionís de Salt, ha estat el centre escollit pel ponent Miquel Boix per estrenar-se amb molta il·lusió en el programa Escola i Empresa, Miquel Boix, és soci fundador i gerent cial de l’empresa GSP S.L, empresa que inicialment es dedicava al desenvolupament a mida de programari per l’empresa i a la venda de Hadware IBM, tant de sistemes servidors com de PC’s i que des de 2016 és també Partner del fabricant de software SAP, com a consultors implantadors i desenvolupadors pel seu Sw.

En Miquel ha compartit una sessió molt dinàmica entre els 25 alumnes de 4t d’eso, ha explicat la seva trajectòria responent a les preguntes dels alumnes : Va ser fàcil els inicis de l’empresa? La teva empresa ha sofert espionatge? On invertiu els euros que guanya l’empresa?