Aquesta setmana ha debutat Rafa Ramírez com a ponent pel programa Escola i Empresa. Ho ha fet al Col.legi Sant Jaume de les Heures, a Lleida, amb alumnes de 1r de batxillerat del centre. Ramírez és el fundador i director de l’empresa Neo Salu Solutions, una empresa pionera a l’estat espanyol que proporciona la gestió dels desfibril.ladors tant a intitucions públiques com privades.

Ramírez ha explicat l’xtraordinària història de la creació de la seva empresa, des que pràcticament estava fora del mercat laboral fins al moment d’aventurar-se a crear Neo Salu, i arribant al moment actual, on l’empresa vol convertir-se en líder mundial del sector a base d’innovació i tecnologia.

Ramírez a encoratjat als alumnes a no aturar-se mai en l’afany d’apendre i buscar l’excel.lència en allò que els hi agrada. Sense temps per quasi para-se a pensar Ramírez ha portat l’empresa del no res a la creació d’un gran valor per la societat en només 5 anys.

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Global Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial