Aquesta setmana el director de l’àrea informàtica de la companyia Nissan pel Sud d’Europa i l’Orient Mitjà Santiago Martínez ha fet una sessió doble del programa Escola i Empresa. La sessió ha estat a Sant Boi de Llobregat, al Col.legi Sant Josep, per alumnes de 1r de Batxillerat. Nissan és un dels fabricants de cotxes més importants a nivell mundial.

Els alumnes han escoltat atentament les experiències compartides per la llarga experiència de Santiago Martínez a lla companyia. Actualment, una de les coses més importants per les empreses és guanyar-se i mantenir la confiança del seus clients, que amb ben poc es port perdre per no tornar-la a recuperar mai més.

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Global Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial