L’antic President de Femcat, Joaquim Boixareu, ha dut a terme una de les últimes xerrades del curs escolar. Ha estat a l’Escola Pia de Barcelona, amb alumnes de 4t d’ESO. Boixareu és el Conseller Delegat d’Irestal Group, una empresa fundada l’any 1945 dedicada a la venta d’acer inoxidable.

Boixareu ha compartit amb els alumnes alguns dels materials que fabriquen a l’empresa, així com una de les seves obsessions com a gerent del Grup, i és que els seus treballadors estiguin satisfets i amb la motivació necessària per tirar endavant com a equip.

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Global Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial