Els alumnes de 1er de Batxillerat del Col·legi Bon Salvador han rebut avui la visita virtual del ponent Albert Campabadal, vicepresident del Grupo SIFU, que és una empresa dedicada a la prestació de “Facility Service” i amb una plantilla de 4500 persones, de les quals el 89% tenen algun tipus de discapacitat.

L’Albert ha realitzat una exposició molt amena i activa on ha destacat sobretot la importància de tenir el millor equip de professionals i persones per poder donar els millors serveis. També ha donat molta importància a conèixer bé al client al que vols arribar i utilitzar els canals adequats per arribar-hi, conèixer la competència, i renovar-se i adaptar-se constantment.

Els alumnes han estat molt participatius comentant les habilitats d’un empresari/a, i han fet preguntes molt interessants, però sobretot s’han interessats per saber la seva visió sobre la por al fracàs, i l’Albert els ha dit que qui no fa res no fracassarà mai, però no fer res ja és el major fracàs.