Escola i Empresa ha anat fins a Raïmat, a les comarques de Lleida, amb Maria José Martínez. La ponent és gerent de Maria José Martínez “Gestiones Immobiliarias”, una empresa dedicada a la compra de pisos de segona mà que reforma amb la tècnica Home Staging per buscar-los un nou propietari.

Explicant la seva experiència de vida, Martínez ha fet arribar la idea a l’alumnat que un pot convertir allò que li apassiona en una feina. Amb el seu carisma i diferents dinàmiques, els alumnes de primer de batxillerat han pogut participar activament i aprendre sobre el món de les empreses divertint-se.

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de TerrassaCoatresa Inaccés Irestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Global Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial