Escola i Empresa ha anat fins a Raïmat, a les comarques de Lleida, amb Maria José Martínez. La ponent és gerent de Maria José Martínez “Gestiones Immobiliarias”, una empresa dedicada a la compra de pisos de segona mà que reforma amb la tècnica Home Staging per buscar-los un nou propietari.

Explicant la seva experiència de vida, Martínez ha fet arribar la idea a l’alumnat que un pot convertir allò que li apassiona en una feina. Amb el seu carisma i diferents dinàmiques, els alumnes de primer de batxillerat han pogut participar activament i aprendre sobre el món de les empreses divertint-se.