En Carlos Galcerán ha compartit avui la seva experiència empresarial en el món de les assegurances, amb l’alumnat del Col·legi Maristes Champagnat de Badalona.

Segons aquest empresari hi ha dos conceptes que són crucials a l’hora d’explicar la seva trajectòria empresarial, i que vol transmetre de forma molt clara i concisa a l’alumnat en aquesta xerrada: són la il·lusió que l’ha acompanyat en tot moment, i el domini de l’anglès. Entre d’altres, aquests aspectes són els que l’han dut a continuar amb el negoci del seu pare, i a trobar el seu lloc a nivell internacional. Així mateix, entre els seus objectius es troben actuar amb honestedat i envoltar-se d’un bon equip de professionals.

En un to dinàmic i interactiu, Galcerán anima l’alumnat a reflexionar sobre el seu paper com a empresari i el paper de la seva empresa a la societat, reflexió que resol afirmant que tracta d’ajudar les persones en els moments més complicats, i aquest ha estat un gran repte des de sempre, sobretot en una societat com la nostra on es prioritzen altres valors per sobre de la previsió del risc.

Per a en Carlos Galcerán doncs, aquests són els valors que l’han portat a perseverar en el negoci durant tots aquests anys i a superar les crisis que s’han esdevingut en els darrers temps. També esmenta altres habilitats que l’alumnat s’ha animat a aportar com són: el bon lideratge, la visió de futur, la innovació, el treball en equip o la formació contínua.

Per últim, el ponent encoratja els i les joves a treballar per allò que volen ser ja que tots i totes acabaran connectats al món de l’empresa algun dia, sigui seva o no.