La ponent Rosa di Capua, de l’empresa Mercer Consulting, ha parlat avui sobre l’emprenedoria i el món empresarial amb els alumnes de 1er de Batxillerat dels Maristes Champagnat de Badalona.

Primer de tot ha explicat que Mercer és una consultora de recursos humans que vetlla per millorar la salut, el benestar econòmic i la carrera professional de les persones a les seves feines, i està present en més de 140 països. També ha explicat com és el seu dia a dia, i després ha estant conversant amb els alumnes sobre les habilitats que ha de tenir un empresari, i han sortit coses tant interessants com la capacitat de negociació, el lideratge o la responsabilitat.

Ha estat una sessió molt amena, on els alumnes han pogut participar des de l’aula i on s’han mostrat interessats en tot el que anava comentant la ponent.