Vint-i-vuit alumnes de 1r de batxillerat han rebut avui la ponent Mercè Espinosa en el marc del projecte Escola i Empresa. Aquesta vegada la sessió s’ha dut a terme de forma virtual, amb una rebuda i una participació molt bones. La Mercè emprenedora, va crear ara fa 15 anys la seva pròpia empresa de Recursos Humans, meHRs, al descobrir als 50 anys la seva veritable vocació. “Mai és tard per fer el que una vol”, expressava durant la sessió, on ha reivindicat el paper de la dona empresària.

Durant la ponència, que ha estat dinàmica i ha mantingut l’interès de les alumnes en tot moment, la ponent ha acostat la vida de l’empresària en primera persona i ha remarcat la importància de la curiositat i la resiliència, com a competències fonamentals en la seva visió d’emprenedora. També ha explicat que innovar-se i formar-se en tecnologia és vital en el moment actual, ja que toca adaptar-se a la nova situació. Finalment, ha donat importància a la vessant humana del món empresarial, posant el focus en l’empatia com a habilitat essencial.