Ian Gibbs, fundador i gerent d’IPA Productions entre d’altres ocupacions, ha dut a terme avui una sessió del programa Escola i Empresa al Col·legi Sagrada Familia de Sabadell, al Vallès Occidental. IPA Productions, fundada el 1997, és una productora de teatre en anglès.

Davant 31 alumnes de 1er de Batxillerat, Gibbs ha explicat la importància de l’empresa en la societat i ha valorat les habilitats més rellevants d’un emprenedor. “Per engegar un projecte recomanaria, primer, no fer-ho sol i, segon, trobar un bon equip i confiar en ells. Aprendre a saber delegar”, ha indicat Gibbs, que també és escriptor i orador.

Empreses i Entitats Col·laboradores

Infraplan

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa FXSTREET InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Diputació Lleida Ajuntament Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial