Joan Pujol ha dut a terme una sessió del programa Escola i Empresa. Ho ha fet davant 30 alumnes de segon de Batxillerat del Col·legi Santa Teresa de Lisieux de Barcelona. Pujol és conseller i director general de Calaf Constructora, una empresa familiar que ja té més de 50 anys. La companyia, del sector de la construcció, té 300 empleats i factura 100 milions d’euros anuals.

En el debat sobre les habilitats a treballar per poder afrontar millor qualsevol projecte empresarial, Pujol ha destacat la honestedat. Així mateix, ha explicat els passos de la cadena de producció i tots els elements que la conformen. “L’empresari és qui assumeix més risc perquè és qui posa els diners”, ha indicat.