Alumnes de CFGS han rebut avui la ponent Mª José Martínez en el marc del projecte Escola i Empresa. Mª José, emprenedora, va crear ara fa 20 anys la seva pròpia empresa de Gestions Immobiliàries on s’ha anat fent gran a través de la seva marca personal que la diferencia en aquest sector, la tècnica del “Home Staging”.

Durant la sessió, que ha estat dinàmica i participativa, la ponent ha acostat a l’alumnat la vida de l’empresariat en primera persona i ha mostrat una visió d’empresa diferent a l’habitual, on ha pogut fer de la seva passió la seva feina: “el que faig m’apassiona, i això és la meva principal motivació a l’hora de treballar i encarar nous reptes”. A més, M.José ha volgut remarcar una habilitat empresarial que per a ella és essencial, la honestedat: “A l’hora de crear una empresa i fer negocis has de ser conseqüent amb els teus valors i principis”.

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de TerrassaCoatresa Inaccés Irestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Global Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial