Alumnes de CFGS han rebut avui la ponent Mª José Martínez en el marc del projecte Escola i Empresa. Mª José, emprenedora, va crear ara fa 20 anys la seva pròpia empresa de Gestions Immobiliàries on s’ha anat fent gran a través de la seva marca personal que la diferencia en aquest sector, la tècnica del “Home Staging”.

Durant la sessió, que ha estat dinàmica i participativa, la ponent ha acostat a l’alumnat la vida de l’empresariat en primera persona i ha mostrat una visió d’empresa diferent a l’habitual, on ha pogut fer de la seva passió la seva feina: “el que faig m’apassiona, i això és la meva principal motivació a l’hora de treballar i encarar nous reptes”. A més, M.José ha volgut remarcar una habilitat empresarial que per a ella és essencial, la honestedat: “A l’hora de crear una empresa i fer negocis has de ser conseqüent amb els teus valors i principis”.