El veterà director d’operacions i responsable d’infraestructures, Joan Lluís Parisi ha estat avui a l’escola Dominiques de Tarragona per oferir una visió més propera de la figura de l’emprenedor i l’empresari, tot trencant mites i estereotips associats a aquests termes. En Parisi convida l’alumnat a aportar els seus coneixements al voltant de les tasques o funcions que corresponen a algú que, com ell, lidera un equip humà de professionals en el sector dels serveis turístics.  En aquest sentit, destaquen algunes aportacions com la millora del producte o les habilitats d’un bon líder com poden ser la creativitat i l’optimisme.

Al seu temps, Parisi posa èmfasi en la importància de recolzar-se en un bon equip de professionals que vetllin pel bon funcionament de l’empresa.

L’alumnat, per la seva banda, que aquest any està cursant l’assignatura d’economia, s’ha mostrat força participatiu i especialment interessat en qüestions relacionades amb la inversió econòmica, l’administració de comptes i la maximització dels beneficis. Inquietuds sobre les que en Parisi ha sabut recollir i donar resposta.