El veterà director d’operacions i responsable d’infraestructures, Joan Lluís Parisi ha estat avui a l’escola Dominiques de Tarragona per oferir una visió més propera de la figura de l’emprenedor i l’empresari, tot trencant mites i estereotips associats a aquests termes. En Parisi convida l’alumnat a aportar els seus coneixements al voltant de les tasques o funcions que corresponen a algú que, com ell, lidera un equip humà de professionals en el sector dels serveis turístics.  En aquest sentit, destaquen algunes aportacions com la millora del producte o les habilitats d’un bon líder com poden ser la creativitat i l’optimisme.

Al seu temps, Parisi posa èmfasi en la importància de recolzar-se en un bon equip de professionals que vetllin pel bon funcionament de l’empresa.

L’alumnat, per la seva banda, que aquest any està cursant l’assignatura d’economia, s’ha mostrat força participatiu i especialment interessat en qüestions relacionades amb la inversió econòmica, l’administració de comptes i la maximització dels beneficis. Inquietuds sobre les que en Parisi ha sabut recollir i donar resposta.

Empreses i Entitats Col·laboradores

Infraplan

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa FXSTREET InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Diputació Lleida Ajuntament Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial