Avui els alumnes de CFGS del centre Educem II de Granollers han rebut al ponent Nicolás de Trinchería de l’empresa Simon, dedicada a l’àmbit de la instal·lació elèctrica en diverses línies de producte.

El ponent ha destacat per sobre de tot la importància de les persones en una empresa, perquè sense treballadors i clients una empresa no tindria cap sentit, i per això és cabdal cuidar-los i empatitzar amb ells.

En l’àmbit de les habilitat, els alumnes han ajudat al Nicolás a explicar algunes idees clau com per exemple que per prendre decisions has de tenir tota la informació i assessorar-te amb les persones que tens al costat i que hi entenen, també que s’ha de tenir molta capacitat d’adaptació com a empresa i com a persona, i que has de ser resilient per poder superar els obstacles que es van interposant en el camí.

Per finalitzar, ha comentat que actualment l’objectiu principal de l’empresa és facilitar la vida a les persones a casa seva i el seu objectiu personal és deixar una empresa més sòlida, més gran i que funcioni millor als seu fills, tal i com van fer els seu antecessors.