La empresària Maria del Mar Nogareda ha participat al programa d’Escola i Empresa a l’Escola Pila Olot . Ha estat una sessió amb una trentena d’alumnes de 4r d’ESO.

Maria del Mar Nogareda directora general de Laboratoris Hipra i els alumnes del centre han gaudit d’una xerrada molt interessant i participativa, recordant els inicis d’Hipra i la seva trajectòria professional.

També han destacat la importància dels valors a la societat, descobrint com és el dia a dia d’una empresària com ella, quines són les seves obsessions i perquè li agrada la seva tasca al capdavant de la direcció de l’empresa.