El 25 de novembre de 2019, el programa Escola i Empresa va visitar de nou el centre Empordà-San José situat al carrer Riera Ginjoler de Roses. En Francesc Planas va ser l’encarregat de dirigir una xerrada als alumnes de 4rt d’eso.

Francesc Planas és conseller delegat de Prefabricats Planas, una empresa especialitzada en la producció i muntatge d’elements de grans dimensions per als edificis industrials, civils o de serveis i que va ser fundada pel seu pare l’any 1939.

Els alumnes s’han adonat de com l’empresa és present en el nostre dia a dia i han reflexionat sobre les habilitat per ser un bon empresari.