Els senyor Josep Soto ha fet una sessió online del programa Escola i Empresa amb els alumnes de 4r d’ESO de l’Escola Arrels–Blanquerna. Josep Soto és gerent de l’empresa Caypy, una empresa familiar dedicada al recobriment de peces metàl·liques.

A través de l’experiència professional del ponent i les seves vivències, els alumnes han tingut l’oportunitat de conèixer la figura de l’empresari i el funcionament d’una empresa. Josep Soto ha explicat als alumnes quines són les habilitats necessàries per ser un bon empresari: lideratge, treball en equip i flexibilitat. El ponent ha afegit que aquestes són qualitats que no tant sols són necessàries per ser empresari, sinó també pels estudis o altres reptes vitals.

Per acabar s’ha obert un torn de preguntes el qual els alumnes han aprofitat entusiasmats. La sessió s’ha conclòs amb una reflexió sobre la necessitat de ser constants i la importància de la perseverança per tots els camins que es vulguin emprendre.