El gerent de l’empresa Caypi, en Josep Soto, ha fet una sessió del programa Escola i Empresa online a l’Escola Arrels-Esperança de Badalona. En el transcurs d’aquesta, el senyor Soto ha apropat l’empresa i la figura de l’empresari als estudiants de 4rt d’ESO. En un inici, el ponent ha ubicat el rol de la seva empresa dins de la societat. D’aquesta manera a explicat als alumnes la importància del recobriment de peces metàl·liques per tal que aquestes no es deteriorin amb el temps.

Soto ha prosseguit llençant una pregunta als alumnes: “quines penseu que són les meves tasques diàries?” al que ha prosseguit explicant les funcions que desenvolupa habitualment.

Per últim el ponent ha exposat als alumnes quines considera que són les habilitats més importants d’un empresari: la capacitat de lideratge, el treball en equip i la flexibilitat.

Per acabar la sessió s’ha obert un torn de preguntes entre les quals el ponent n’ha destacat una en relació a la pressió que es suma al seu càrrec pel fet de ser un negoci familiar.