David Marín (Conseller Delegat d’ Inaccés Geotècnica  Vertical) s’ha desplaçat avui fins a l’Escola Assís a Premià de Mar per dur a terme una xerrada d’Escola i Empresa pels alumnes d’ESO del centre. Inaccés ofereix serveis d’enginyeria i protecció davant dels perills naturals per persones i infraestructures.

Marín ha explicat als alumnes com de present està l’empresa al món que ens envolta utilitzant l’exemple d’una mandarina, per la qual fan falta una quantitat incomptable d’empreses que hi participin desde la seva producció fins que aquesta arribi al mercat.

Marín ha aprofundit en altres temes com les habilitats de l’empresari, o les preocupacions que pot tenir en el seu dia a dia un emprenedor.

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Global Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial