Avui 28 alumnes de 4t d’ESO de l’Escola Assís de Premià de Mar s’han trobat amb en David Marín, Conseller Delegat d’Inaccés Geotècnica Vertical, empresa especialitzada en la consolidació i estabilització de terrenys i talussos, per a la protecció contra els despreniments, esllavissades i allaus de neu.

En aquesta sessió s’ha denotat la bona preparació dels alumnes i el seu coneixement de l’empresa en la societat a través de les seves preguntes. Així, el ponent ha optat per posar molt d’èmfasi en com la situació actual de pandèmia ha pogut afectar a diverses empreses i com, per exemple, la seva empresa ha hagut de reaccionar per adaptar-se. Aquesta reflexió ha donat peu a parlar de quines habilitats creu l’alumat que han de tenir les persones empresàries per fer front a aquestes situacions, com ara: lideratge, flexibilitat, presa de decisions, perseverança, etc.

Per acabar, l’alumnat ha reflectit el seu interès, comentaris i dubtes en un torn de preguntes força animat que ha conclòs una molt bona sessió.