Els alumnes de l’Escola Bell-lloc de Girona han participat a la sessió que Escola i Empresa realitza cada curs escolar. Aquesta vegada han tingut l’oportunitat de conèixer en persona a l’Enric Paredes, Conseller Delegat de Paredes Associats.

L’Enric els ha explicat quins van ser els seus motius personals que el van portar a continuar amb un projecte que va iniciar el seu pare, els alumnes de 4t d’ESO han participat activament en una sessió molt dinàmica.

Han parlat sobre la importància de les empreses en la societat, destacant les tasques i el dia a dia de l’empresari.