Aquesta setmana Escola i Empresa ha portat el senyor Oriol Guixà a Manlleu i a Vic, on ha fet dues sessions, una a l’Escola Casals-Gràcia de Manlleu, per alumnes de 4t d’ESO, i l’altra a l’IES La Plana de Vic, per alumnes de batxillerat del centre. Guixà és el Conseller Delegat de l’empresa La Farga Group, empresa especialitzada en productes semielaborats de coure. L’empresa té presència a China, Estats Units i Rússia.

Guixà ha debatut diversos temes amb els alumnes, desde les diferents empreses, grans i petites que trobem a la societat, a com és el seu dia a dia per la seva posició dins l’empresa, o les habilitats que hauria de tenir un empresari per fer bé la seva feina.

Empreses i Entitats Col·laboradores

Infraplan

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa FXSTREET InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Diputació Lleida Ajuntament Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial