Roger Brumwell, director de Tax Legal Barcelona, ha conduït avui una xerrada del programa Escola i Empresa a l’Escola Frederic Mistral-Tècnic Eulàlia de Barcelona. Tax Legal assessora altres companyies internacionals en termes legals i normatius que volen establir-se a Barcelona.

Davant 36 alumnes de 4art d’ESO, Brumwell ha indicat que l’empresa “és el motor de la societat” i que els valors que transmetin les empreses seran, en gran part, els que acabaran “conformant” un país. Brumwell ha animat els alumnes a aprendre idiomes, sobretot l’anglès, perquè en molts sectors és el que marca la diferència.