Trenta alumnes de primer i segon de Batxillerat de l’Escola GEM, a Mataró, han rebut en Joaquim Serrahima en una sessió d’Escola i Empresa per apropar el món de l’emprenedoria als i les joves. El Dr. Serrahima, llicenciat en Medicina i Cirurgia per la Universitat de Barcelona, es va especialitzar en Gestió Hospitalària i té una llarga trajectòria en la direcció de diversos centres hospitalaris. Actualment és el President de la Fundació Privada Pro Persones amb Discapacitat Intel·lectual – Fundació Catalonia Creativa.

Durant la sessió, el ponent ha exposat la importància de les empreses en l’àmbit social i el gran impacte que tenen en la realitat de les persones amb les quals treballen. De fet, en el col·loqui dinàmic entre alumnat i ponent, s’han exposat les característiques d’aquest sector de l’emprenedoria on l’objectiu és aconseguir el somriure de les persones per les quals treballen. L’alumnat s’ha mostrat sorprès i agraït de conèixer un altre vessant del corrent emprenedor.