El programa Escola i Empresa ha comptat de nou amb la presència del senyor Joan Font, el carismàtic director del grup Bonpreu, que ha dirigit una sessió del programa pels alumnes de 4t d’ESO de l’Escola Ginebró de Llinars del Vallès. El Grup Bonpreu és un dels grups alimentaris més importants de Catalunya, amb una facturació de prop de 900 milions d’euros anuals i més de 4000 treballadors.

Joan Font ha conduït la sessió de manera que les intervencions dels alumnes fossin constants, però sense perdre el fil de les qüestions importants a considerar del món empresarial. D’això tracta el programa Escola i Empresa, d’acostar aquesta realitat als alumnes de secundària de Catalunya, i s’ha parlat tant del cas concret de Bonpreu com d’idees més complexes com poden ser els recursos humans, o de conceptes més intangibles però no menys importants com la motivació o la capacitat d’assumir riscos.

Empreses i Entitats Col·laboradores

Infraplan

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa FXSTREET InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Diputació Lleida Ajuntament Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial