Alumnes de 4rt d’ESO de l’Escola Goya de Terrassa, han rebut avui la visita de la Judit Coll, Responsable de desenvolupament de negoci, comunicació i màrqueting de l’empresa CONEIX. Aquesta és una companyia que desenvolupa un programa informàtic per aquelles empreses que treballen per projectes com arquitectes, enginyers, etc., i que els ajuda a realitzar les tasques del dia a dia de manera més eficaç.

Després de parlar amb el grup de la influència que tenen les empreses en el nostre dia a dia i del seu vincle amb la societat, la ponent ha volgut explicar els orígens de la seva empresa i com es va convertir en empresària. Ha parlat del seu dia a dia i de les coses que més la motiven de la seva feina. En aquest sentit, també ha volgut posar en valor la llibertat i el temps de qualitat que ha guanyat des de que va decidir ser emprenedora.

A l’hora de parlar de les habilitats que ha de tenir un empresari i/o empresària, ha animat a participar els nois i noies de la classe i entre tots han elaborat una llista amb aquelles més destacades com la perseverança, la flexibilitat o la innovació, entre d’altres. Coll però ha posat l’accent en què no cal tenir-les totes sinó rodejar-te d’un bon equip que t’ajudi a completar-les.

A la part final de la ponència, els alumnes han participat molt activament fent preguntes sobre el món de l’empresa; com començar, com créixer o la formació més adequada per iniciar-se en un negoci. En relació al tema dels estudis, la ponent ha convidat les noies a fer carreres tècniques donat que en l’actualitat encara hi ha poca presència de dones en aquest sector.

AIJEC ASCEF Barcelona Activa Barcelona Global Cambra de Terrassa Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Global Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial