Montse Feliu, sòcia directora de Feliu N&I, ha dirigit avui una sessió del programa Escola i Empresa a l’Escola Joviat de Manresa. Feliu N&I és una consultoria especialitzada en implantació d’empreses i en la gestió de filials a l’exterior. És una companyia experta en expatriació-impatriació i gestió de mobilitat internacional.

Davant 85 alumnes dividits en dues sessions, de 1er de Batxillerat i de diversos Cicles Formatius, Feliu ha destacat la importància de l’empresa en la societat, així com la cadena de valor que es conforma. L’empresària bagenca ha subratllat la necessitat de dominar l’anglès per progressar laboralment. “Si no saps idiomes, és un hándicap important”, ha dit. Igualment, Feliu ha recomenat als estudiants tenir “la ment oberta” i fer allò que els apassioni.